Luk

Resultater i opskrifter

{{model.result.recipesShowingXOfYText}} Vis alle

Resultater i artikler

{{model.result.contentShowingXOfYText}} Vis alle

Resultater i artikler

Street Food om Søerne

Irma er hovedsponsor på Street Food om Søerne og hylder dansk madiværksætteri

Besøg Street Food om Søerne fra d. 9.-11. august

I år afholdes Street Food om Søerne for 4. gang – denne gang med Irma som hovedsponsor.

Fra den 9.-11. august kan du opleve den københavnske madscene helt tæt på og smage på de nyeste tendenser indenfor innovative fødevareprodukter.

Mød mere end 60 forskellige boder og udvid dine smagsløg med specialiteter fra eksempelvis Snack & Blues, Mulgeo, Kiin Kiin Street, Falafel Bar, Mikkeller, Blid og Fonda CPH, der alle tilbyder tastings i omegnen af 40 kr.

Læs mere om festivalen her

Sejl og smag med byens madiværksættere

Under festivalen kan du komme ud og sejle en tur i Irma-svanerne på søen, og få et unikt indblik i en iværksætternes rejse og samtidig smage på deres innovative produkter.

Der kan ikke bookes plads til svanerne, du møder blot op ved Irmas lounge til venstre for Søpavillonen - Gyldenløvesgade 24, 1369 København. Sejlturene er gratis.

Sejlplan
Fredag den 9. august 
15.00-17.00
 Sejl med København Kombucha, Banana eller Planteslagtene 
17.00-19.00 Sejl med Seaman, The Syrup Company eller Kødbyens is 

Lørdag den 10. august 
11.00-13.00 Sejl med Blid 
13.00-15.00 Sejl med Seaman, The Syrup Company, Kødbyens Is eller Vera Mexicana
15.00-17.00 Sejl med Seaman, Banana ellerPlanteslagterne
17.00-19.00 Sejl med The Syrup Company 

Søndag den 11. august 
11.00-13.00 Sejl med Planteslagterne 
13.00-15.00 Sejl med Blid, The Syrup Company, Kødbyens Is eller Vera Mexicana 
15.00-17.00 Sejl med Fonda eller Banana

Læs mere om madiværkersætterne

Irma giver plads til de nye

Irma som hovedsponsor

I Irma har vi valgt at engagere os i Street Food om Søerne, da madfestivalen deler samme værdifællesskab som os, når det kommer til at give plads til ny innovation indenfor mad og drikke og hylde dem, som tør at sætte en innovativ madkultur på menuen.

Som et led i vores nye strategi om at blive et urbant madhus, er det vigtigt for os at give plads til nye, spændende og lokale madiværksættere. Danmark er et land med en spændende madkultur, og vi ser hele tiden nye madentreprenører, som bidrager til, at madkulturen får lov til at forny sig på spændende vis. Derfor ønsker vi at være med til at hylde street food kulturen og iværksætterne bag,” fortæller Søren Steffensen, kædedirektør for Irma.